سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت فوتبال کرمان؛

فوتسال شهداد فرصتی برای معرفی صنعت توریسم این منطقه است

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: حضور تیم فوتسال شهداد در لیگ دسته سه کشور، فرصت مناسبی است تا جاذبه‌های گردشگری این منطقه به ایران معرفی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در آیین اختتامیه لیگ برتر فوتسال استان کرمان، یادواره شهدای مدافع حرم فصل ۹۸ ـ ۹۷ که با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و روار در مجلس شورای اسلامی در سالن ولایت بخش شهداد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم خونگرم و باصفای شهداد گفت: برای بنده جای بسی خوشحالی است و افتخار می‌کنم، اینجا خدمت مردم خونگرم و جوانان با صفای شهداد هستم.

 

او به تیم شهداد و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر استان اشاره کرد و افزود: قهرمان شدن تیم شما در لیگ فوتسال استان، نشان از پتانسیل بالای این منطقه است و گوشزدیست به ما مدیران و مسئولان که اگر کوچکترین نگاهی به این مناطق داشته باشیم، می‌توان از بین این بازیکنان استعداد‌های خوبی برای فوتسال استان کشف کرد.

قرایی تصریح کرد: باعث افتخار فوتبال کرمان است که تیمی از یک منطقه محروم در بالاترین سطح فوتسال این استان قهرمان شود و این یک پیامی در خود نهفته دارد که اگر دنبال استعداد می‌گردید، باید سری به مناطق محروم بزنید.


او ضمن تشکر و قدردانی از شهرداری و شورای شهر منطقه شهداد، ابراز امیدواری کرد: شهرداری همچون گذشته از این تیم خوب حمایت کند و امام جمعه و‌مسئولان بخش نیز دست به دست هم دهند تا یک تیم را با امکانات مناسب مهیای شرکت در لیگ دسته سه کشور کنند چرا که این امر، علاوه بر اینکه شور و شوق و نشاط را به این منطقه هدیه می‌دهد، سبب رونق گردشگری در شهداد و به دنبال آن شناسایی جاذبه‌های گردشگری این منطقه به کل ایران می‌شود.

شهداد یکی از بخش‌های محروم شهرستان کرمان  است که در فاصله ی ۹۶ کیلومتری شهر کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/ب

آیین اختتامیه لیگ برتر فوتسال استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.