سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور آیت الله اعرافی؛

آیین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

آیین آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرحوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عرب خالص  مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان اظهارکرد: بحمدلله امروز به برکت وجود حوزه‌ها و مدارس علمیه در بخش خواهران و برادران مسیر مطلوبی برای ادامه تحصیل علاقه‌مندان برای کسب علوم و معارف اسلامی فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عرب خالص ادامه داد: در حال حاضر در استان ۱۳ مدرسه علمیه و یک مؤسسه آموزشی ویژه خواهران دایر است که با استقبال پرشور علاقه‌مندان هر ساله شاهد ادامه تحصیل دانش پژوهان در رشته‌های علوم اسلامی هستیم.

استاد حوزه علمیه زاهدان بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نگاه تحولی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همه شهر‌های استان دارای مدرسه علمیه هستند تا خواهران علاقه‌مند بتوانند به سهولت به ادامه تحصیل بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در طی این سال‌ها سیاست کاری بر تقویت و پرورش طلاب بومی بوده است و هم اکنون ۹۵ درصد اساتید بومی باشند، افزود: در حال حاضر امکان ادامه تحصیل خواهران طلبه در سطح سه نیز در رشته‌های و گرایش‌های مختلف فراهم است که علاقه مندان می‌توانند از امکانات موجود در همه شهر‌های استان بهره‌مند شوند.

او  در پایان اظهارکرد: آیین آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادارن سیستان و بلوچستان روز شنبه ششم مهرماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیر حوزه علمیه برادران و گزارشی هم از سوی مدیر حوزه علمیه خواهران در مصلی بزرگ قدس شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

آیت الله اعرافی در زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.