سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس بوشهر اختصاص یافت

بیش از چهار میلیارد ریال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مناطق ۱۸ گانه آموزش و پرورش استان بوشهر فرستاده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ قلم وسایل ورزشی و بهداشتی به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در قالب کاروان‌های ۱۸ گانه راهی شهرستان‌ها و مناطق استان می‌شود.

سیروس فتحی با اشاره به آغاز اعزام این کاروان‌ها، افزود: کاروان‌های تجهیزات ورزشی و بهداشتی، همزمان در سراسر کشور با شعار مهر با نشاط، پویایی، شادابی و سلامتی به مدارس اعزام می‌شود و بنا دارد شعار اصلی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین یعنی مدارس با نشاط، مدارس دارای روحیه، تلاش و پشتکار و مهر ورزی را ترویج کند.

او با بیان اینکه  ادامه داد: وسایل ورزشی مورد نیاز دانش آموزان مانند انواع توپ‌های ورزشی، دروازه‌های ورزشی، بسته‌های آموزشی مورد نیاز معلمان درس تربیت بدنی، بروشور ویژه دانش آموزی در این درس و وسایل بهداشتی مانند مایع دستشویی تدارک دیده شده است.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر هدف از ارسال این تجهیزات را ایجاد آمادگی و پرورش روح و جسم دانش آموزان دانست و بیان کرد: رشد دانش آموزان در ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ویژه ساحت زیستی و بدنی از نکات مورد توجه این معاونت است.

انتهای پیام/ک

تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس بوشهر فرستاده می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.