سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی:

تیر دشمنان و مدعیان حقوق بشر در تحریم دارو به سنگ خورده است

شیبانی گفت: در دارو و بین مدیران و صنایع دارویی جدایی نیست و تیر دشمنان و مدعیان حقوق بشر در تحریم دارو به سنگ خورده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شیبانی رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی در اختتامیه پنجمین نمایشگاه ایران فارما و صنایع وابسته و چهارمین نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی و دارویی که در مصلی امام خمینی برگزار شد، ما توانستیم تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم و آن چیزی که در شان جمهور اسلامی و صنعت داروسازی است در این سه روز به نمایش گذاشته شد.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی اظهار کرد: تیر دشمنان و مدعیان حقوق بشر در تحریم دارو به سنگ خورده است، خوشبختانه در دارو و بین مدیران دارویی و صنایع دارویی وفاق و جدایی نیست و شاهد انسجام هستیم.

شیبانی بیان کرد: در نمایشگاه ایران فارما شاهد توجه به بحث آموزش در حوزه داروسازی بودیم و ۵٠ کارگاه آموزشی با حضور استادان و دانشجویان و صنعتگران صنعت داروسازی برگزار شد، همچین شاهد برگزاری چهارمین نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی و دارویی به عنوان بخش فرهنگی نمایشگاه ایران فارما بودیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه ایران فارما با توجه به توانمندی‌های صنعت داروسازی در خاورمیانه بی نظیر است و امسال ١۵٠ شرکت دارویی از چهار قاره اروپا، امریکا، اسیا و استرالیا در ایران فارما بودیم، یکی از خارجی‌ها به من می‌گفت ایران فارما در سطح یکی از نمایشگاه‌های برتر داروسازی در آمریکاست و این موجب افتخار برای ماست.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی بیان کرد: سال گذشته ٣٠ هزار بازدیدکننده داشتیم و امسال تاکنون ۴٠ هزار بازدید کننده داشتیم و برای ۵٠٠ دانشجوی شهرستانی اسکان رایگان فراهم کردیم، ٢۵٠ میلیون تومان یارانه کتاب از وزارت ارشاد اسلامی به چهارمین نمایشگاه کتاب‌های پزشکی و علوم دارویی اختصاص یافت، امسال سال رونق تولید است و شعار ایران فارما یعنی تجلی رونق تولید در این سه روز تحقق یافت.

انتهای پیام/

تخصیص ٢۵٠ میلیون یارانه کتاب به نمایشگاه ایران فارما برای خرید دانشجویان وفارغ التحصیل پزشکی داروسازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.