سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه:

کوچکترین تحرکات در منطقه به سرعت خاموش می‌شود

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش عملیاتی «محرم» آمادگی برای مبارزه با هر نوع تهدید در حوزه دفاعی و امنیتی و ارتقا توانمندی و آمادگی نیرو‌ها را عنوان می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه  اظهار داشت: اجرای رزمایش براساس ابلاغ ستاد کل و سپاه پاسداران همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس به‌منظور پاسداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌ها و از خود گذشتگی‌های ملت قهرمان پیش‌بینی شده است.

 به گفته سردار محمد‌نظر عظیمی، لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه و تیپ انصار رسول جوانرود عهده‌ترین نیرو‌های عملیات کننده در این رزمایش هستنداقدامات زیرساختی و اشراف اطلاعاتی در شاهو امروز به حد بسیار مطلوبی رسیده و کوچکترین تحرکات در این منطقه به سرعت خاموش می‌شود.

عظیمی، پیام این رزمایش را آمادگی برای مبارزه با هر نوع تهدید در حوزه دفاعی و امنیتی و ارتقا توانمندی و آمادگی نیرو‌ها عنوان کرد.

او با بیان اینکه باید افتخارات ملت در دفاع مقدس ثبت، ضبط و به آیندگان منتقل شود شهدا را در اوج قله افتخارات دانست و افزود: کشور ما در ناامنی‌های جهانی یک کشور امن است و اگر شهدا نبودند سرنوشت کشور ما طور دیگری رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ز

 

شهدا در اوج قله افتخارات هستند

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.