فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در منطقه غرب کشور همچون سایر مناطق امنیت کامل برقرار است.

برقراری امنیت کامل در غرب کشور/ ۹۰ درصد نیرو‌هادر رزمایش  بومی هستندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه اجرا شد که این یکی از برنامه‌های اساسی است که ما در مناطق عملیاتی خود در شمال غرب، جنوب غرب و غرب کشور داریم.

او با بیان اینکه ۴۰ روز پیش هم در شمال غرب کشور رزمایش امنیتی غدیر را با کمک قرارگاه حمزه برگزار کردیم، افزود:  الحمدالله ما در منطقه غرب کشور مثل شمال و جنوب از امنیت خوبی برخوردار هستیم؛ شاید برخی از اتفاقاتی که در سنوات گذشته شنیده و برخی از اتفاقات تروریستی افتاده باشد، اما امنیت کاملا برقرار است و امنیتی که در این منطقه است در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این منطقه زمانی جولانگاه عناصر ضدانقلاب و تروریست بوده است و به عنوان قرارگاهی برای آن‌ها محسوب می‌شد. در این ارتفاعات بکر جاده‌ای وجود نداشت و ضد انقلاب نیز از این منطقه بکر جغرافیایی سوءاستفاده و دست به اقدامات تروریستی می‌زدند، اما اکنون وضع مناسبی برقرار است.

سردار پاکپور با اشاره به بکارگیری نیرو‌های بومی منطقه گفت: به کارگیری نیرو‌های منطقه بومی از دیگر مزیت‌های این رزمایش است به طوری که نزدیک به ۹۰ درصد نیرو‌های عمل کننده ما در رزمایش نیرو‌های بومی از پاوه و جوانرود هستند.

او در پایان گفت: در این رزمایش با استفاده از بالگردها، هم رزم با نیرو‌های زمینی، هماهنگی با توپخانه‌ها و واحد‌های پهبادی و یگان‌های تکاوری نیز استفاده شد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم توسط قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.