سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با یک واکنش رسانه‌ای به تیم محبوبتان بپیوندید

این روز‌ها برای رسیدن به تیم مورد علاقه فقط کافی است باب میل هواداران آن تیم در فضای مجازی فعالیت کنید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های پر طرفدار ایران یعنی استقلال و پرسپولیس شاید نهایت مقصدی است که برخی بازیکنان برای فوتبال داخلی خود در نظر می‌گیرند و رسیدن به این ۲ تیم می‌تواند به هر آنچه مد نظر است، آن‌ها را برساند.

سخت نیست کمی هم حریف تیم مورد علاقه ات را بسوزانی، چند میلیون هوادار تمجیدت کنند و به راحتی به لیست نقل و انتقالات راه پیدا کنی، قرارداد خوب ببندی، ارتباطی هم به مسائل فنی و نیاز‌های تیم ندارد.


بیشتر بخوانید: بازیکن سپاهان تا اطلاع ثانوی محروم شد


فصل گذشته بازیکنی که در چند مورد رو به روی تیم رقیب قرار گرفت و چند مصاحبه جانانه و چند درگیری درون زمین با تیم رقیب داشت به راحتی پیراهن تیم محبوب خود را پوشید تا نشان دهد قدرت فضای مجازی از انتخاب سرمربی و مدیرعامل هم برتر است.

مدیران عامل تیم‌ها هم برای حفظ پشتیبانی سکو‌ها به راحتی این بازیکن را جذب کردند تا در نهایت هواداران از این خرید اظهار رضایت کنند و مدیرعامل به صورت مقطعی هم که شده چند روزی از انتقادات فرار کند.

در مورد مشابه این روز‌ها یکی دیگر از بازیکنان شهرستانی با اقدامی نسنجیده و شاید هم متفکرانه! اقدام به انتشار پستی در مورد یکی از تیم‌های تهرانی داشت که بسیار مورد پسند تیم رقیب قرار گرفت. این شاید پیش زمینه‌ای برای حضور این بازیکن در فصل آینده لیگ برتر در تیم مورد علاقه اش باشد.

محرومیت تا اطلاع ثانوی شاید به صورت مقطعی یک اقدام بازدارنده در این مورد خاص محسوب شود، اما علاج ماجرا نیست.

جذب بازیکنان با این روال که فقط با دست آویزی مثل تعصب توجیه دارد (که بعضا می‌دانیم فقط یک حربه است و تعصب در دنیای امروزی جایی در فوتبال حرفه‌ای ندارد) منجر به ضعف تیم‌ها می‌شود.

مدیران عامل تیم‌ها بهتر است با جذب موجه بازیکنان در تیم‌های مورد نظر از رواج این اقدام که گاهی به توهین هم ختم می‌شود جلوگیری کنند.

کمیته‌های اصلح برای بررسی این موارد هم بهتر است با جدیت بیشتری فضای مجازی را رصد کنند.

بازیکنی که از لحاظ فنی مورد تایید باشد نیازی به خود شیرینی‌های مجازی ندارد و این در شان یک فوتبالیست حرفه‌ای نیست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.