سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود

روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود و عمل‌های جراحی سرپایی و بستری به صورت شبانه روزی در چهار اتاق عمل این بیمارستان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خدادی رئیس بیمارستان شفا سمنان گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ عمل جراحی در چهار ماهه نخست سال ۹۸ در تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان انجام شد.

او افزود: عمل‌های جراحی در زمینه‌های مختلف عمومی، تخصصی و فوق تخصصی با حضور پزشکان متخصص مانند زنان و زایمان، ارتوپد و مغز و اعصاب انجام شده است.

محمدرضا خدادی با بیان این که روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود، ادامه داد: عمل‌های جراحی سرپایی و بستری در بیمارستان شفا سمنان به صورت شبانه روزی در چهار اتاق عمل این بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان شفا سمنان اظهار داشت: عمل‌های جراحی مانند آرتروسکوپی، تعویض پروتز، لوزه، چشم، هیسترکتومی و سزارین، از جمله مواردی است که برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان انجام می‌شود.

او تصریح کرد: راهبرد بیمارستان شفا سمنان ارائه خدمات درمانی باکیفیت به بیماران است و اجرای طرح ارتقاء هتلینگ بخش‌های بستری این بیمارستان برای تحقق این هدف انجام شده است.

رئیس بیمارستان شفا سمنان یادآور شد: بازسازی بخش مراقبت ویژه قلب، اتاق‌های عمل و ریکاوری از جمله اقدام‌های انجام شده به منظور ارتقاء رضایتمندی مراجعان از کمیت و کیفیت خدمات درمانی است.

بیمارستان شفاء تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان سمنان است که از سال ۱۳۷۳ در حال ارائه خدمات درمانی در بخش‌های سرپایی و بستری به بیمه شدگان سازمان است.

حدود ۷۰ درصد از جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان، معادل ۴۹۱ هزار نفر، تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان هستند.

انتهای پیام / م

بیش از ۱۲۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.