مجتبی اکرم گفت: سال گذشته ۱۱ هزار نفر در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سمنان بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان در نشست خبری با خبرنگاران  به آمار و ارقام اقدامات و خدمات ارائه‌شده تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۱ هزار نفر در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سمنان بستری شدند و یک‌میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۷۳ نسخه در مراکز درمانی زیرپوشش تأمین اجتماعی صادر شد.

وی با بیان اینکه ۷۱ درصد از مردم استان سمنان تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی هستند افزود: افرادی که تحت بیمه درمان تأمین اجتماعی استان هستند می‌توانند از خدمات ۴۶ پاراکلینیک، ۱۶ دندان‌پزشک و ۱۶۱ پزشک استفاده کنند.

اکرم با اشاره به وجود ۹ مرکز درمانی تحت زیرپوشش تأمین اجتماعی استان سمنان افزود: ۷۱ داروخانه، ۳۲ درمانگاه تخصصی و دانشگاهی با سازمان تأمین اجتماعی در استان سمنان قرارداد دارد.

وی در مورد جراحی‌های انجام‌شده در مراکز درمانی تأمین اجتماعی گفت: سال گذشته در این مراکز پنج هزار و ۱۲۶ نفر مورد تحت عمل جراحی قرار گرفتند و بیش از سه میلیون و ۸۳۰ هزار قلم داروی نیز در این مراکز درمانی تجویز شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان سمنان تعداد ۷۱۹ زایمان طبیعی و ۶۷۷ زایمان سزارین انجام‌شده است و یک هزار و ۳۰۰ نوزاد نیز در این مراکز متولدشده‌اند.

انتهای پیام / ر

۷۱ درصد از مردم استان سمنان تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.