سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه؛

به مستأجرین وام اختصاص داده می شود

استاندار کرمانشاه گفت : قرار است به مستأجرین وامی اختصاص دهیم، هر کدام از مستاجرین زمین داشته باشند می‌توانند وام دریافت و منزلشان را بسازند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه گفت : تعدادی از مستأجرین سرپل ذهاب تقاضا کردند زمین در اختیارشان قرار دهیم، ما در این باره با وزیر کشور مذاکراتی داشتیم و وزیر تعهد خود را اختصاص پول به مستاجرین اعلام کردند، با تمام این تفاسیر وزیر را متقاعد کردیم که برای مستاجرین بدون زمین، زمین خریداری کنیم.

او گفت : این موضوع خارج از ضوابط و مقررات است و طبق قانون در هیچ زلزله‌ای اتفاق نیفتاده، و فقط به واحد‌های آسیب دیده خسارت تعلق می‌گیرد و در هیچ سیل یا زلزله‌ای به مستاجرین پولی پرداخت نشده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های استانداری برای دریافت تسهیلات زلزله زدگان افزود: با وجود همه مشکلات، برایشان وام در نظر گرفتیم، برای افراد فاقد زمین قول تهیه زمین دادیم، البته در سرپل ذهاب زمین دولتی نیست، باید وزیر راه و شهرسازی را مجاب کنیم. کشاورزان هم که حاضر به اختصاص زمین مشارکتی هستند، ما به دلیل وجود مشکلات خاص از دریافت زمین‌های مشارکتی امتناع می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

تقاضا مستأجرین برای دریافت زمین

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.