سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۸۷ میلیارد تومان از طلب بیمارستان‌های دانشگاهی استان کرمانشاه

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : ۸۷ میلیارد تومان از طلب بیمارستان‌های دانشگاهی استان در سال گذشته (تا شهریور۹۷) پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،میثم حجتی پور مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بدهی‌های زیادی از طلب مراکز درمانی در سال جاری پرداخت شده گفت : در آینده نزدیک طبق دستورالعمل وزرات بهداشت و ابلاغیه معاونت درمان تامین اجتماعی، بدهی به مراکز درمانی بیمارستان‌های علوم پزشکی به میزان ۶۰ درصد به روز پرداخت خواهد شد.

حجتی پور، بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی در مقیاس طلب این بیمه از دولت را بسیار ناچیز دانست و گفت : اگر یک دهم طلب ما از دولت به تامین اجتماعی پرداخت شود تمام بدهی‌های خود را به مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه خواهیم کرد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این جلسه رییس جدید مرکز پلی تکنیک تخصصی شماره یک تامین اجتماعی معرفی خواهد شد، گفت: ماهانه بیش از ۲۰ هزار نفر به این مرکز برای درمان سرپایی مراجعه می‌کنند و این مرکز یکی از مراکز مهم و شلوغ درمانی استان است.

مدیر دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: معاونت درمان تامین اجتماعی استان در حالی ۱۲۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی بدهکار است که چند برابر آن از دولت طلبکار است.

 

 

انتهای پیام/د

ماهانه ۲۰ هزار نفر به مرکز پلی تکنیک شماره یک کرمانشاه مراجعه می‌کنند

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.