سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوالات خود در زمینه «کم‌شنوایی در کودکان» را مطرح کنید

سوالات خود را در زمینه بیماری «کم‌شنوایی در کودکان» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان بگذارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین برای تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می‌دهند.

رشد مهارت‌های گفتاری، زبانی و آینده کودکان به شنیدن آن‌ها وابسته است، بنابراین تشخیص و درمان به موقع کم شنوایی در کودکان بسیار اهمیت دارد.

برای ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می‌توانید همه سوالات خود در زمینه «کم‌شنوایی در کودکان» را تا ساعت ۲۴ جمعه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت ۱۷ روز  سه شنبه از تیم پزشکی ما در صفحه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی علیزاده
۲۰:۵۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
1- زالو درمانی پشت گوش در درمان کدام نوع کم شنوایی موثر است؟
2- نوچوانی 15 ساله هستم از ابتدای تولد به علت بیماری زردی کم شنوا بوده ام آیا امکان بهبود وجود دارد ؟با چه روشی؟
با تشکر
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
بنده حدودا از ۲سال پیش به کم شنوایی مبتلا شدم به دکتر هم رفتم تست هم دادم میگن باید از سمعک استفاده کنی میگن کم شنوایی حس و عصبی هست ولی بنده نمیخوام از سمعک استفاده کنم چون بنظرم زیاد در دریافت صداها مشکلی ندارم فقط گاهی وقتها اینجوری میشم ولی هر روز قدرت شنوایی ام بدتر میشه لطفا راهنمایی کنین که چگونه قدرت شنوایی ام را کنترل کنم ؟فرهاد ۳۵ساله