سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد مطلوب سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرماندار زرند گفت: عملکرد سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) زرندی در کاهش و یا جلوگیری از آسیب‌های متعدد اجتماعی محسوس و مطلوب بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در نشست با نمایندگان و مسئولین سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ضمن تشریح برخی از مسائل روز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، کشور و جهان، گفت: عقیده ما بر تاثیرگذاری بسزای فعالیت‌های سمن‌ها در عرصه‌های مختلف است که تقویت و گسترش آن‌ها در برنامه‌های اولویت دار تیم اجرایی شهرستان قرار دارد.

او از خودکشی، اعتیاد و طلاق به عنوان مهم‌ترین معضلات اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: هدف دشمن آسیب رساندن به جوانان و بنیان اصلی خانواده هاست که باید سازمان‌های مردم نهاد اغلب انرژی و تلاش خود را جهت اطلاع رسانی، مشاوره و فرهنگ سازی در این زمینه‌ها بکار گیرند.

️رئیس شورای تامین شهرستان با اشاره به طرح اخیر و موفقیت آمیز شورای تامین جهت ارتقاء سطح ایمنی و مراقبت از باغات پسته زرند و تاثیر بسزای آن تا کنون در کاهش چشمگیر سرقت در سطح شهرستان گفت: باید رویکرد سلبی و قهری جدی در حوزه‌های مختلف و آسیب زای اجتماعی از جمله توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقان و هنجار شکنان اجتماعی دنبال شود و محیط برای بذهکاران به شدت ناامن گردد.

️علی صادق زاده با بیان اینکه: خوشبختانه آمار خودکشی شهرستان نسبت به مشابه زمان سال قبل، از کاهش بسیار چشمگیری برخوردار بوده عنوان کرد: عملکرد سالجاری سمن‌های زرندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشاوره‌های رایگان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگ سازی، ارائه خدمات متعدد بهداشتی، ورزشی و... محسوس است.

️فرماندار زرند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی کامل دارند تا امکانات مورد نیاز سازمان‌های مردم نهاد را در حد توان با تمام قوت تأمین و همواره در کنار آن‌ها خواهیم بود و در این راه هیچ مضایقه نخواهیم کرد.

انتهای پیام/س

کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمک سازمان‌های مردم نهاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.