سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۷۴۶ واحد مسکونی تا پایان امسال به مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۷۴۶ واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه در مناطق محروم استان در حال ساخت است که تا پایان امسال تکمیل و تحویل مددجویان استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی کمیته امداد و سپاه ثارالله استان کرمان که با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روستای اسماعیل‌آباد بخش ماهان برگزار شد گفت: این واحد‌های مسکونی به‌صورت نمادین از بین تعداد واحد‌های مسکونی مشارکتی سپاه و کمیته امداد استان که سال گذشته کلنگ زنی شده بودند به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تأکید کرد: مشکل اصلی مددجویان تحت حمایت این نهاد نداشتن زمین است و عمدتاً مددجویان این نهاد با مشکل زمین مواجه هستند و اگر مشکل زمین مددجویان برطرف شود مشکل مسکن آن‌ها نیز برطرف خواهد شد.

او بابیان اینکه کار افتتاح این پروژه‌ها آغازشده و تا پایان سال ۷۴۶ پروژه تحویل خانواده‌ها در مناطق محروم استان می‌شود گفت: در شرایط سختی هستیم و بااین‌وجود امروز جمهوری اسلامی ایران در موضع اقتدار است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه حضور در مناطق محروم کمک می‌کند که اقتدار کشورمان بیشتر شود افزود: توانمندسازی خانواده‌ها در مناطق محروم کشورمان در اقتدار نظام تأثیر زیادی دارد.

وی بابیان اینکه ساخت خانه برای محرومان و نیازمندان خوب و پسندیده است گفت: چیزی که مهم‌تر است ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی محرومان است و کمیته امداد در این حوزه کار‌های بزرگی انجام داده است.

او با اشاره به اینکه رهبری بار‌ها به مسئولان تأکید کرده‌اند که نگاهتان به مناطق محروم باید ویژه باشد گفت: کمیته امداد در مناطق محروم و محرومیت‌زدایی کار‌های بزرگی با همکاری مجموعه بسیج سازندگی درزمینهٔ توانمندسازی خانواده‌های محروم انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه بابیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند گفت: بیش از ۶۵ درصد از این خانوار‌ها بدون سرپرست هستند و سرپرست و نان‌آور خانواده زنان هستند.

انتهای پیام/س

 ساخت ۷۴۶ واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه در مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.