مهدی احمدکهنی، ژیمناست کرمانی به منظور حضوری قدرتمندانه در مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی جهان آلمان هم اکنون در آخرین مرحله اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بسر می‌برد.

مبین محمدابراهیمی، مربی کرمانی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی جهان (World championship artistic gymnastic) با حضور ۳۰۰ ژیمناست از سراسر دنیا به میزبانی آلمان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مربیان استان کرمان افزود: این رقابت‌ها از ۸ تا ۲۱ مهر جاری برگزار می‌شوند و در حقیقت یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و کسانی که در این رقابت‌ها مدال کسب کنند، به صورت مستقیم به المپیک راه می‌یابند.

محمدابراهیمی، تصریح کرد: به منظور آمادگی بیشتر ملی پوشان برای حضور در این رقابت ها، دو اردوی آماده سازی در نظر گرفته شد که هم اکنون شاهد برگزاری دومین و آخرین مرحله‌ی این اردو‌ها هستیم.

محمدابراهیمی بیان داشت: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی از ۲۱ شهریور ماه به میزبانی قزوین آغاز شده است و تا روز اعزام ادامه دارد.

مربی کرمانی تیم ملی به حضور خود در این اردو‌ها در کنار ملی پوشان اشاره کرد و افزود: خیر خواه سر مربی تیم ملی، ژیمناست‌ها را در رقابت‌های جهانی همراهی می‌کند.

محمدابراهیمی تصریح کرد: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران ۶ مهر جاری به منظور حضور در این رقابت ها، راهی آلمان می‌شود.

او از آمادگی خوب احمدکهنی، ژیمناست کرمانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با اجرای خوب وی شاهد فینالیست شدن و در نهایت کسب مدال باشیم.

انتهای پیام/ب

حضور ژیمناست کرمانی در رقابت‌های جهانی آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار