سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی از طرح «ارمغان‌مهر» بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان‌گفت: ۳ هزار دانش آموز مناطق محروم این استان مهر امسال زیرپوشش طرح «ارمغان مهر» هلال‌احمر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،و به نقل از روابط عموعی هلال احمر ،رسول‌راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان‌  اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران داوطلب طرح «ارمغان مهر» را در مناطق محروم به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم برخوردار به اجرا درآورده به طوریکه تاکنون افزون‌بر ۲ میلیارد ریال به این دانش‌آموزان در قالب پوشاک و نوشت‌افزار کمک شده است.

او افزود: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت‌هلال احمر ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب‌پذیر و آسیب‌دیدگان با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبی است.

مدیرعامل جمعیت‌هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همه ساله با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید از مردم و خیران نیکوکار داخل و خارج استان دعوت می‌شود تا هلال‌احمر را در اجرای طرح ملی «ارمغان مهر» یاری کنند.

او افزود: تاکنون خیران استان‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان مشارکت فعالی در تامین اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان داشته‌اند.

انتهای پیام/گ

اهدا نوشت افزار به دانش آموزان سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.