سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان :

دعا فراتر از مرزهای فرهنگی و قومیتی است

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: دعا مرز فرهنگی و قومیت نمی‌شناسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: دعا زبان فطرت است و مرز فرهنگی و قومیت نمی‌شناسد.

او در مراسم نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس افزود:همه انسان‌ها با معبود خود از طریق دعا ارتباط برقرار می‌کنندو صحیفه سجادیه یک زبان مشترک بین صاحبان ادیان و مذاهب مختلف ایجاد کرده است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: صحیف سجادیه یک گنجینه از زبان اهل فطرت است که ظرفیت بالای این کتاب به عنوان زبان فطرت بشر امروز می‌تواند مذاهب مختلف را دور هم جمع کند.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود:علاوه بر بهره وری از فیوضات این کتاب مقدس و مناجات با خدا، عالمان و محققان بر اساس موضوعات متنوعی که دراین کتاب وجود دارد به تحقیق و پژوهش می‌پردازند.

او گفت:مهم‌ترین کاربرد این کتاب پاسخگویی به سوالات واقناع نیاز‌های مردم جهان و بشریت است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: گفتمان مبارک مقاومت یکی از مباحث نیایش‌های صحیفه سجادیه است که از آن به عنوان دست مایه ارزشمند تعالیم دینی باید بهره وری کنیم.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود:در نیایش‌های این کتاب برای مرزداران و مجاهدان و همه کسانی که وقت و جان خود را می‌دهند طلب آمرزش شده است.

او گفت:همه امت‌ها به ویژه مسلمانان باید از این کتاب ارزشمند درس صبرو مقاومت دربرابر دشمنان اسلام و مستکبران بگیرند.

نهمین دوره کنگره امام سجاد (ع) از صبح امروز آغاز شده است و عصر امروز نیز در سالن اجتماعات شهرک مروارید ادامه دارد و ظهر پنج شنبه چهارم مهر با برگزاری پنل‌های تخصصی و علمی پایان می‌یابد.

برنامه ویژه کنگره امام سجاد (ع) از ۱۲ محرم روایت نخست شهادت امام سجاد(ع) در هرمزگان و در ۲۷ کشور دنیا آغاز شده است.

اعزام ۱۵ مبلغ صحیفه سجادیه به نقاط مختلف هرمزگان، حفظ خوانی صحیفه سجادیه، آزادی ۹ زندانی مهریه در استان، توزیع ۳ هزار نوشت افزار در مناطق محروم از بخش‌های جانبی کنگره است.

انتهای پیام/ر

 

برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد در بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.