سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصارالله: چاره‌ای برای سعودی‌ها جز فرار به سوی اربابان آمریکایی‌شان نمانده است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: عربستان به خاطر مقاومت یمنی‌ها، درهم شکسته و به همین علت رژیم سعودی چاره‌ای ندارد جز آنکه به سوی اربابان آمریکایی خود فرار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون المیادین، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد آمریکا عادل الجبیر دروغگو را جلو انداخته است تا از داخل خاک این کشور آغاز تجاوز علیه یمن را اعلام کند.

محمد عبدالسلام گفت: «الجبیر با خودشیفتگی تمام گفته است سعودی‌ها به زودی جنگ در یمن را به سود خود پایان می‌دهند.»

سخنگوی انصارالله گفت: «از آنجا که عربستان به خاطر مقاومت یمنی‌ها، در هم شکسته است وزیر مشاور در امور خارجه رژیم سعودی چاره‌ای ندارد جز آنکه به سوی اربابان آمریکایی خود فرار کند و از آن‌ها کمک بخواهد.»

عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل ضمن متهم کردن ایران به حمله به آرامکو مدعی شد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد سلاحی که در حمله به آرامکو استفاده شده ایرانی است.

او افزود: در بسیاری از موضوعات منطقه‌ای و بین المللی با آمریکا هم نظر هستیم. به همکاری با متحدان ادامه می‌دهیم تا به گزینه‌های مناسبی در تعامل با ایران برسیم.

ا‌لجبیر گفت: می‌خواهیم که حتی الامکان جنگی رخ ندهد، اما دست بسته نخواهیم نشست. از نزدیک با آمریکا در مورد پرونده ایران همکاری داریم.

او در سخنانی مداخله‌جویانه افزود: ایرانی‌ها برای مذاکره جدی نیستند؛ می‌خواهند تحریم‌ها لغو شود تا وقت کشی کنند.

این در حالیست که انصارالله یمن حمله پهپادی هفته گذشته به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان را بر عهده گرفته است. به دنبال این حادثه، واشنگتن با سیاست ابهام‌افکنی آشکارا و بدون حتی ارائه یک مدرک و دلیل تهران را عامل اصلی این حمله دانست. ریاض و انگلیس نیز به تبعیت از این سیاست‌های آمریکا تلویحا و گاه به روشنی ایران را پشت این حملات اعلام کردند.

این مقام سعودی همچنین مدعی شد: عربستان در بمباران‌های خود در یمن دقیق بوده است، اما رسانه‌ها هر اتفاقی که می‌افتد ما را سرزنش می‌کنند! خوش بین هستیم که به زودی راه حلی برای یمن پیدا شود.

او همچنین در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد: ما جمال خاشقچی را نکشتیم، بلکه او توسط مزدوران و بدون اتخاذ تصمیمی رسمی برای آن کشته شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۷:۵۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
بکوبید بر سر این حکومت فاسق و فاسد سعودی باتمام قدرت یمنیها رحم نکنید به این خاندان خبیث مگه بلاتر از سیاهی رنگی هست تمام زیر سلختهای کشورتان با خاک یکسان کردند بزنید تا تسلیم شوند
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
مستکبرین غربی چرا یک ذره برای جان و مال و خون به ناحق ریخته مردم مظلوم و ستمدیده یمن حرمت قائل نیستید اما وقتی آنها برای دفاع از خود نه غیر نظامیان بلکه شریان اقتصادی آل سعود را نشانه رفتند تا مرحمی باشد بر دل سوخته ستمدیدگان یمن و حق مداران عالم، شما حامیان خونریز بشر به تکافو افتادید و حالا ایران را متهم می کنید!!!
بر اساس آموزه های قطعی قرآنی ومنطق و تجربه مقاومت اگر آل سعود بخواهد دست از شرارت وجنایت علی ملت بی پناه و ستمدیده یمن بردارد باید ضربات مهلک تری بر پبکره نظامی،فرودگاهی و اقتصادی او وارد شود تا چاره ای جز تسلیم ،صلح و دست برداشتن از محاصره و قتل عام مردم مظلوم یمن نداشته باشد.
رضا
۱۱:۱۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
یا اخوین الحوثی مکرم و معزز...یا یحیی السریع شجاع و غیور و عزیز....یا محمدعبدالسلام و البخیتی عزیز.....
یا کل رهبران سیاسی انصارالله و یا کل فرماندهان عالی ارتش یمن مخصوصاً عابدالثور عزیز و شجاع و غیور......
در جواب حملات دشمنان سفاک و ظالم کودک کش وهابی و سلفی تکفیری افراطی فقط کافی است منابع آب و تاسیسات مربوطه و منابع تامین برق و تاسیسات مربوطه و بنادر مهم صادراتی و وارداتی حساس و مهم و فرودگاههای درجه یک عربستان و امارات را بمباران کنید تا از آنجا که ملتهای تحت ظلم عربستان و امارات یا از زندانیان سیاسی تحت شکنجه در زندانهای مخوف و ناشناخته هستند و یا از خانواده های اعدام شدگان بیگناه و یا کسانیکه بخاطر نقدهای تند با اره تکه تکه شده و در اسید ذوب شدند......
و تمام این افراد از قبایل و طوایف و عشایر متفاوت امت مسلمان در جای جای نقاط عربستان و امارات که به مثابه بمب های فعال متحرک هستند که چاشنی عمل انفجاری آنان در دستان شماست....... ارکان و پایه های حکام وهابی و سلفی تکفیری افراطی را در مدت چند روز انهدام و نابود خواهند کرد یعنی هم با حملات از خارج مرزها و هم در عمق خاک دشمنان درست مانند داشتن یک ارتش نامرئی و فوق سری تحت اختیار با هدایت خودتان و ایجاد نارضایتی ها و آشوبهای داخلی به آتش بکشید همان شیوه ای که عربستان و امارات با همکاری همدیگر سوریه و عراق و لبنان را به آشوب و بلوا و به آتش کشاندند...... چقدر خوب و عالی میشد چنانچه این حملات را با تسلیحات به غنیمت گرفته شده از ارتش عربستان و امارات انجام می دادید تا دشمنان شما دیگر کشورهای ثالث را بهانه نکنند که آنها به مواضع ما حمله کردند راستی اگر لاشه ها و شماره سریالها و ساخت روی بدنه و دیگر مشخصات این تسلیحات در محل بمباران پیدا شود آمریکا و اروپا می پذیرند؟ که ارتش سنتکام آنها و یا ناتو به اشتباه این مواضع خودی و دوست را بمباران کرده اند؟؟ زیرا آمریکا و اروپا هنوز قبول ندارند که کشور یمن با عربستان و امارات در حال جنگ نابرابر هستند و حمله و دفاع یک امر بدیهی و مسلم پذیرفته شده است که حتی در منشور سازمان ملل هم آمده است و "حق مشروع دفاع برای کشوری که مورد تجاوز قرار گرفته" در این منشور بطور صریح و شفاف توضیح داده شده...........
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
کثافت شما با امریکا هم نظر نیستید شما نوکر امریکا هستید جرات ندارید اصلا نظر بدید مثل گاو باید دنبال اون بدوید
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
ملت یمن باید عاملان تجاوز به کشورش را محاکمه کنه اینا بدترین جنایتکارای جنگی اند
عمار
۰۸:۵۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و اللصدیقین : درود و خداقوت به دلاور مردان مرد انصار الله امت حزب الله یمن مظلوم مستضعف باد و ننگ و رسوایی و خاری و خفت و نکبت و مرگهای وحشتناک و جهنم دردناک و سوزان بر آل سعودی سقوطی خائنین به دین شریف و مقدس و مظلوم اسلام و مسلمین باد شما وهابیت سلفی سعودی سقوطی یک مشت اراذل و اوباش خلافکار بی تمدن و بی اصل و ریشه هستتید یک مشت قاتلین مظلوم کشان کودک کشان یمنی مسلمان هستید شما وهابیت سلفی سعودی سقوطی یک مشت جانیان جنایتکاران سفاکان شکنجه گران دزدان بیت المال مسلمین عربستان حجاز هستید یک مشت مارمولک خور موزی فاسدین و فاسقین فی الارض نوکران صهیونیستها و آمریکایهای باجگیران تروریست پرور غاصبین و کافرین ملعونین هستید شما معاندین و منافقین و از دین خروج کردگان شجره ملعونه هستید شما یک مشتت ناجوانمرد مغرور از خود راضی شهوتران و قدرت طلب بی خرد و روانپریش با قلبهای مریض و کوشهای ناشنوا و چشمانی کور و مغزهایی پوک و ناعادل و ظالم و ستمگر هستید مردک نکبت یزیدی شماره معکوس فروپاشی آل سعودی سقوطی از چندی قبل شروع شده و امت واحده رسول الله حزب الله عربستان حجاز حکومت اسلامی جمهوری اسلامی عربستان حجاز متحد با سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص را مقتدرانه و قدرتمندانه پایه ریزی و بنا خواهند کرد و در تمدن نوین اتحادیه یکپارچه و هماهنگ و باشکوه و با عظمت و عدالتگستر و خردمندانه و بصیرانه و مقتدرانه و قدرتمندانه عادلانه جهان اسلام ناب محمدی ص شما سعودیهای سقوطی خائنین و جیره خوارانان و همپیمانانتان هیچگونه جایگاهی نداریت جز زباله دان تاریخ والسلام و صلوات التماس دعا .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص .
انشاءالله اربعین پر شور و شعور حسینی ع امسال با شکوهتر و با عظمتتر و با کیفیتتر و با کمیتتر به کوری چشم دشمنان خبیثان بد ذاتین بد جنسان شیطان صفتها و خائنین به جهان اسلام ناب محمدی ص برگذار خواهد شد به نحو احسنت . الحسین یجمعنا . لبیک یا حسین ع .