سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به کار فرمایان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، اعطای پاداش نقدی، پرداخت هزینه‌های آموزشی و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از بسته‌های تشویقی این نهاد به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به کارفرمایان در صورت به کارگیری و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان بسته‌های تشویقی پرداخت می‌کند، گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، اعطای پاداش نقدی، پرداخت هزینه‌های آموزشی و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از بسته‌های تشویقی این نهاد به شمار می‌رود.

رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد به کارفرمایان در صورت به کارگیری و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت بسته‌های تشویقی پرداخت می‌کند.

جلیلیان با بیان اینکه یکی از این بسته‌های تشویقی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: همچنین این نهاد به کارفرمایان حق بیمه سهم کارفرما را به مدت دو سال پرداخت می‌کند.

او ادامه داد: اعطای پاداش نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از دیگر بسته‌های تشویقی این نهاد به کارفرمایان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین این نهاد هزینه‌های آموزشی مرتبط با درخواست کارفرمایان را تامین و پرداخت می‌کند.

رشید جیلیان تاکید کرد: این نهاد آمادگی دارد نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان را از میان مددجویان تحت حمایت انتخاب و به این کارفرمایان معرفی کند.

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.