سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کلینیک تخصصی صنعت سازمان بسیج مهندسین

معاون استاندار کرمانشاه گفت: افتتاح کلینیک تخصصی صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه نمونه موفقی از همکاری و همدلی بین دولت و بسیج است و قطعا این همدلی در همه عرصه‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حاتمی در سخنانی از اقدام شایسته و به هنگام سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه پاسداران در همراهی با متولیان صنعت کشور استقبال و خواستار حضور قوی و علمی مدیریت کلینیک در کلیه زمینه‌های مربوط با صنعت استان شد.

او افزود: امروز همه نیاز به همدلی و حمایت داربم درست به مانند دوران دفاع مقدس که همه دست در دست هم به دفاع از میهن پرداختیم و همین وحدت، رمز موفقیت و پیروزی ما در آن دوران سخت بود.

معاون استاندار شرایط سخت امروز را مشابه دوران جنگ دانست و بیان داشت: امروز هم کشور‌های زیادی در مقابل ما ایستاده‌اند و خواهان تسلیم ما هستند، اما تا روح همدلی و یکپارچگی و اطاعت از رهبری واحد در کشور وحود دارد بر هر مشکلی غلبه خواهیم کرد.

حاتمی گفت: افتتاح کلینیک تخصصی صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه نمونه موفقی از همکاری و همدلی بین دولت و بسیج است و قطعا این همدلی در همه عرصه‌ها وجود دارد.

او گفت:مردمی که این همه مشکل و کاستی را با مقاومت و ایستادگی تحمل می‌کنند قطعا لیاقت بهترین خدمات و امکانات را دارند و مدیران باید برای تحقق این امر کار جهادی توام با فکر، برنامه و جسارت انجام بدهند.

 حاتمی اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما در استان بهبود فضای کسب و کار است و کلید واژه موفقیت در این راه و دیگر مشکلات استان، فقط هماهنگی و همدلی همه جانبه از امام جمعه، استاندار، نمایندگان و تولید کنندگان گرفته تا یک شهروندی که فکر می‌کند تاثیر چندانی در این فرایند ندارد، می‌باشد و تا این خواست همگانی به وجود نیاید نباید انتظار تحول و بهبود داشته باشیم که البته آمار منتشر شده نشان‌می‌دهد که در این مسیر موفقیت داشته ایم.

معاون استاندار در ادامه بیان داشت: همه بر این باوریم که استان ما یک استان پر پتانسیل و پر استعداد است و این یعنی زمینه برای برون رفت از وضعیت کنونی و جهش به سمت توسعه و پیشرفت وجود دارد مگر اینکه ما مدیرانی ناتوان باشیم.

 حاتمی در پایان گفت: یکی دیگر از اهداف ما احیای واحد‌های راکد است و به جرات می‌گویم هر واحد تولیدی که قابلیت احیا و ماندگاری در بازار را داشته باشد و مدیریت آن هم توانمند باشد با حمایت‌هایی که از آن خواهیم کرد هرگز اجازه نمی‌دهیم که زمین بخورد بلکه آن را احیا خواهیم‌کرد.

انتهای  پیام/ز

 

کلینیک تخصصی صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه افتتاح شد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.