سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه/کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری، یکساعت پس از وقوع جنایت و با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی منجر به قتل در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه، ماموران کلانتری ۱۷ بعثت رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که ۴ نفر از شهروندان به علت تیراندازی مجروح که یکی از آن‌ها که خانمی میانسال بوده در حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.

سرهنگ آمویی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری تحقیقات گشترده خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایب آغاز کرده و ظرف مدت کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی ۲ عامل تیراندازی شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی و کسب مجوز قضائی، عامل اصلی تیراندازی را در یکی دیگر از محلات حاشیه‌ای شهر ردیابی و دستگیر کنند.

او با اشاره به اعتراف فرد قاتل به جرم خود، از تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی خبر داد.

 


عامل تیراندازی در هرسین دستگیر شد

 


 فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در این شهرستان خبرداد.

 سرهنگ "همت علی شکری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و استفاده از سلاح کمری توسط یکی از اشرار شناخته شده هرسین که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او بیان  کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۱۲ هرسین با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص موفق به شناسایی فرد مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یکی از سفره خانه‌های سنتی شهر دستگیر کردند.

سرهنگ شکری ادامه داد: شرور دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

 


عربده کشان چهار راه رودکی در دام پلیس کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: با حضور به موقع پلیس، ۳ نفر از ارذل و اوباش در حین عربده کشی دستگیر و به شرارت‌های آنان پایان داده شد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت ۳ فرد شرور برای مردم و قدرتنمایی آن‌ها با شمشیر در چهار راه رودکی کرمانشاه، ماموران کلانتری ۲۳ تعاون جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور پلیس، هر ۳ فرد شرور پس از مقداری مقاومت در نهایت تسلیم پلیس شده و ۲ دستگاه خودروی متعلق به آن‌ها نیز توقیف شد.

سرهنگ براری افزود: اراذل و اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 


کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

 


 فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ دستگاه کامیون و تانکر حمل سوخت با پلاک مخدوش مشکوک شده و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی از کامیون ۱۰ تن مواد پلاستیکی و ۳۶ دستگاه ماشین لباسشویی و از تانکر حمل سوخت نیز ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار جاویدان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، ۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به انتقال هر ۲ خودروی توقیفی به پارکینگ، از دستگیری ۳ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

او در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط پلیس کرمانشاه دنبال می‌شود.


انتهای  پیام/ز

 

برچسب ها: قتل ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.