سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه نوبت‌دهی ملاقات مردمی در دادگستری کرمان

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی برای دیدار حضوری و غیرحضوری مردم با مقامات ارشد قضائی استان کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد   بصیریان مدیر روابط عمومی دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام در پاسداشت کرامت انسانی و دستیابی سریع و آسان مردم به حقوق خود و بهره‌مندی از حقوق شهروندی در حوزه‌های قضایی استان کرمان، سامانه نوبت دهی ملاقات با مقامات دادگستری کرمان راه‌اندازی شده است.

 بصیریان گفت : متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://dadgostari-kr.eadl.ir/ برای اخذ نوبت و سپس مراجعه حضوری و غیرحضوری اقدام کنند.

به گفته وی متقاضیان با ورود به درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری استان کرمان، ابتدا پس از انتخاب نوع ملاقات خود (حضوری و یا غیرحضوری) و در ادامه تاریخ ملاقات مردمی و سپس نوع درخواست خود را مشخص و در نهایت با وارد کردن مشخصات خود، سامانه به متقاضی یک کد رهگیری به همراه تاریخ و ساعت دقیق مراجعه را اعلام می‌کنند.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان کرمان ثبت درخواست به صورت غیرحضوری رایکی دیگر از مزایای این سامانه دانست وافزود: در این شیوه فرد متقاضی می‌تواند با بارگذاری مستندات در سامانه و وارد کردن شماره همراه خود؛ درخواست را ثبت و در ادامه از طریق پیامک و کد رهگیری، روند رسیدگی به وی اطلاع داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان مراجعه به درگاه ملاقات مردمی، باید توضیحاتی که در سایت آمده را مطالعه کنند تا هنگام مراجعه حضوری، کارکنان حاضر در ملاقات مردمی بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌گوی شهروندان باشند.

انتهای پیام/س

سامانه نوبت‌دهی ملاقات مردمی در دادگستری کرمان راه اندازی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد صالح سیدی مرغکی
۲۲:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
این جانب محمد صالح سیدی مرغکی در تاریخ 1397براثر تصادف در حال گذشته داشته با یک آدم ناشناس باموتر سیکلت یک دفعه ماشین ناشناس آمد زد ور ترک موتور سیکلت این جانب محمد صالح سیدی مرغکی پرتاب شد دست وصورت آن شکست لطفاً این را بررسی کنید ممنون میشم
ماهی
۱۷:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
لطفا هر چ زودتر پیگیر باشد