سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات کشت نیشکر از مرز ۵۰ درصد گذشت

قائم مقام تولید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: عملیات کشت نیشکر از مرز ۵۰ درصد گذشت.

غلامرضا صابریان زاده قائم مقام تولید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه درخصوص آخرین وضعیت کشت نیشکر در مزارع هفت تپه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، عملیات کشت از مرز ۵۰ درصد فراتر رفته و شاهد حدود یکهزار و ۳۰۰ هکتار کشت این محصول هستیم.

او اظهار کرد: عملیات کشت نیشکر به مدت ۲۶ روز موثر کاری انجام شد که راندمانی غرورآفرین در سایه تلاش، همکاری و پشتیبانی همه مدیران و پرسنل پرتلاش و غیرتمند هفت تپه به منصه ظهور رسیده است.

صابریان زاده بیان داشت: بسیار امیدوار هستیم که خیزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن شکر برابر با ظرفیت اسمی شرکت کشت و صنعت نیشکر و توزیع در بازار مصرف برداریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون هر مقداری که شکر در این شرکت تولید شده با ایجاد صنایع بسته بندی در اوزان و مصارف مختلف رستورانی، فرودگاهی و خانگی به بازار عرضه می‌کنیم و تلاش داریم با افزایش تولید محصولات بسته بندی بتوانیم سهم موثری در بازار داخلی و همچنین در زمینه صادرات داشته باشیم.

قائم مقام تولید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اذعان داشت: جا دارد در این مقطع زمانی همه مدیران و پرسنل پرتلاش و ارزشمند تشکر و قدردانی کنم و خواستار یاری ما برای ادامه راه تا رسیدن به اهداف هر مقطع از تولید هستیم.

انتهای پیام/گ

افزایش سطح زیر کشت نیشکر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.