سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از هنرجویان برگزیده هنرستان هنر‌های زیبا

مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در سطح استان اصفهان، چهار هنرستان هنر‌های زیبا داریم که همواره در سطوح کشوری و استانی موفق به کسب رتبه های برتر شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    در مراسم تجلیل از هنرجویان برگزیده هنرستان های هنر‌های زیبای استان اصفهان که با حضور اساتید هنری و خانواده هنرجویان در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار شد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سطح استان اصفهان چهار هنرستان هنر‌های زیبا دارد که سه هنرستان پسرانه و یک هنرستان دخترانه در رشته‌های مختلف هنری، هنرجو می‌پذیرند.

او ادامه داد: هنرستان‌های هنر‌های زیبا در سطح استان در میان سایر هنرستان‌ها همیشه جز بهترین‌ها و در سطح کشوری هم برگزیده بودند و شاهد این گفته کسب مقام‌های مختلف در جشنواره‌های کشوری توسط هنرجویان اصفهانی است.

مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: هرسال به مناسبت اغاز سال تحصیلی جشن تجلیل از برترین هنرجو‌های هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری ادامه داد: هر سال مربیان، خانواده‌ها و هنرجویان در این مراسم صمیمی دور هم جمع می‌شوند و از تلاش هنرجویان تقدیر می‌شود که علاوه بر ایجاد وفاق و همدلی نقش مهمی در تشویق هنرجویان برای شروع هرچه بهتر سال تحصیلی و تلاش برای کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف ایفا می‌کند.

او در ادامه گفت: اصفهان همیشه در زمینه هنر‌های اسلامی پیشتاز بوده و امیدواریم این هنرستان‌ها و مراکز آموزشی بتوانند گام مهمی در زمینه گسترش هنر اسلامی کشورمان بردارند و هنرجویان و اساتید خوبی را در رشته‌های مختلف هنری تربیت نمایند.

انتهای پیام/ی


پیشتازی هنرستان‌های هنر‌های زیبای اصفهان در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.