سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار واحد‌های سازمان انتقال خون در بیمارستان‌های استان ایلام

مدیرکل سازمان انتقال خون استان ایلام، گفت: واحد‌های سازمان انتقال خون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های استان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سحر سنایی گفت: سازمان انتقال خون در شهرستان‌های استان فاقد فضایی برای مراجعان در جهت اهداء خون است، لذا مقرر شده که دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه برای استقرار واحد‌های سازمان انتقال خون در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان همکاری کند.

 

او موافقت با استقرار واحد‌هایی از سازمان انتقال خون در بیمارستان‌های شهرستان‌ها را یکی از اقدامات ارزشمند مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برشمرد.

 

سنایی اضافه کرد: پایگاه انتقال خون استان با توجه به ذخایر موجود انواع گروه‌ها و فرآورده‌های خونی آمادگی کامل برای اهدای خون به بیماران و زائران نیازمند به خون در زمان اربعین حسینی را دارد.

 

او اظهار کرد: برای زوار اربعین حسینی در مرز مهران اتوبوس سیار انتقال خون مستقر خواهد شد و به زائرین کمک رسانی می‌کند که تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

 

سنایی گفت: جمعیت اهداکنندگان مستمر خون در ایلام بالاتر از میانگین کشوری است و این استان مقام چهارم کشوری از نظر شاخص رشد اهدای خون را کسب کرده است.

انتهای پیام/اس

واحدهای سازمان انتقال خون در بیمارستان های ایلام مستقر می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.