سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحد‌های تولیدی و صنفی پوشاک استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بیژن کردستانی گفت: از محل کمک‌های فنی و اعتباری استان یارانه‌ای برای پرداخت تسهیلات بخش پوشاک استان در نظر گرفته شده که می‌توان با کمک این یارانه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرد.

وی سود این تسهیلات را ۹ درصد اعلام کرد و افزود: این تسهیلات هم به صورت سرمایه‌ای و هم برای سرمایه در گردش در اختیار واحد‌ها قرار می‌گیرد.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، همه واحد‌های صنفی، تولیدی، و صنعتی پوشاک و گروه‌های نساجی بدون اینکه محدودیتی از جهت استقرار آن‌ها در شهرک‌های صنعتی وجود داشته باشد می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
کردستانی خاطرنشان کرد: محدودیت سقف نیز برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد.
وی بانک عامل پرداخت این تسهیلات را نیز بانک کشاورزی اعلام کرد و افزود: متقاضیان فقط برای یک ماه آینده فرصت استفاده از این تسهیلات را دارند.
کردستانی اضافه کرد: این تسهیلات برای پنج استان در کل کشور در نظر گرفته شده که کرمانشاه بیشترین سهم آن را دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه هدف ا پرداخت این تسهیلات را کمک به رونق بازار و صنعت پوشاک استان اعلام کرد و ادامه داد: صنعت پوشاک یکی از بالاترین ارزش افزوده‌ها را دارد و به علاوه رونق آن به خروج ارز از کشور و جلوگیری از واردات کمک می‌کند.
وی معتقد است واحد‌ها با استفاده از این تسهیلات حتی می‌توانند رویکرد صادراتی هم داشته باشند.
کردستانی از بازار گسترده پوشاک در کشور و جهان یاد کرد و با بیان اینکه بر اساس آمار‌های سال ۲۰۱۲ حجم گردش بازار پوشاک در ایران ۱۵ میلیارد دلار است، افزود: پیش‌بینی شده این عدد به ۲۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۵ برسد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اشتغال فعلی صنعت پوشاک را ۲۸۰ هزار نفر که عمدتا در بخش صنفی هستند دانست و گفت: پیش بینی شده در سال ۲۰۲۵ اگگر فقط بخواهیم نیاز داخلی بازار پوشاک را تامین کنیم به ۱.۶ میلیون نفر برسد.

 

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.