سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز دوم مهرماه۹۸؛

از دستگیری ۲۲ سارق در خرمشهر تا حریق واحد مسکونی

مهم‌ترین حوادث امروز (دوم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه دوم مهر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۲ سارق

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی شهرستان خرمشهر با هماهنگی مرجع قضائی به مدت ۴۸ ساعت به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح ۲۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ترکارانی گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۴۲ فقره سرقت اعم از؛ منزل، خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی، پلاک خودرو و کیف قاپی در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

حریق منزل مسکونی واقع در خرمشهر

موافق زاده مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی خرمشهر مبنی بر حریق واحد مسکونی در کوتشیخ کوی جم ،جم یک ، بلافاصله یک تیم اطفایی و امدادنجات از ایستگاه شماره ۲   شاهد به محل اعزام شد.

او علت حریق را اتصال برق عنوان کرد و ادامه داد:حریق به آشپزخانه سرایت کرده و باعث دود گرفتگی منزل شد.

 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهرافزود:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.