سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته گردشگری در استان تهران اعلام شد

برنامه‌های هفته گردشگری در استان تهران برای علاقه مندان اعلام شد.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برنامه‌های هفته گردشگری (۵ الی ۱۲ مهر) با توجه به شعار سال که با محوریت آموزش و مهارت از سوی معاونت گردشگری کشور پایه گذاری شده است در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری در استان تهران برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه، برنامه‌های هفته گردشگری در سال ۹۸ با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه‌های گردشگری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد، افزود: بیش از ۳۰ برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تور‌های تهرانگردی و شهرستان گردی در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

جانفشان گفت: از تاریخ ۶ الی ۱۰ مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران در ادامه افزود:تور‌های شهرستان گردی در شهرستان‌های ری، ورامین، شهریار، قرچک، ملارد و پاکدشت برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود، همچنین تور پیاده روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم نیز با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه ۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه‌های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان‌های استان با تخفیف ۱۵ درصدی در عرضه آثار هنری برگزار می‌شود.

جانفشان گفت: تخفیف ۱۵ درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهر به میهمانان تهران عرضه می‌شود.

برنامه‌های هفته گردشگری:

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ برگزاری کارگاه آموزشی در موزه فرش با مشارکت انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۲۰ الی ۲۱ گپ و گفت با چهره‌های موفق در صنعت گردشگری در محل انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۲۲ الی ۲۳ دوره آموزش مجازی با مشارکت انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۴ مهر برگزاری کارگاه آموزشی «باک پر سفر کنیم» با محوریت ترویج یک سفر ایمن و لذت بخش ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل موزه پمپ بنزین در خیابان سعدی

۵ مهر پیاده روی فعالین صنعت گردشگری ساعت ۸:۳۰ صبح از خانه تاریخی مهربان

انتهای پیام/

اعلام برنامه های هفته گردشگری استان تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.