سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«تقارن هفته دفاع مقدس و مطلع مهر، یاد آور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت است.

این تقارن مبارک فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌های با شکوه انقلاب مقدس اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش مضاعف برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی با همکاری و همیاری جامعه دانشگاهی در محیط مقدس علم و دانش و رسیدن به آینده‌ای روشن است.

اساتید و دانشجویان گرامی در هر نقطه‌ای از کشور عزیزمان ایران اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ناب علوی گام‌های ارزشمندی را در جهت دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی بردارند.

از درگاه خداوند متعال دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را برای تمامی تلاشگران عرصه علم و دانش مسئلت دارم.

امید است به یاری خداوند در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعضای خانواده بزرگ دانشگاه با تندرستی، نشاط و بهروزی و با تمام توان و تلاش خود و با همبستگی و همکاری صمیمانه استادان معزز، کارشناسان و کارکنان و به ویژه دلبستگی توأم با انگیزه و امید به آینده دانشجویان عزیز، به این عزیزان و در راستای رشد و تعالی همه جانبه دانشگاه خدمت نمایند.»

انتهای پیام/ف

تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.