سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاچاقچی در مهران/کشف ۴۶ فقره سرقت در ایلام

مهم‌ترین حوادث امروز یکم مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مهم‌ترین حوادث امروز یکم مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق در مهران

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی مهران گفت:مأموران انتظامی ایست و بازرسی سه راهی جندالله حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار مرغ مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

او افزود: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسی از آن ۵۲۰ قطعه مرغ کشتار روز قاچاق و بدون هر گونه مدرگ قانونی کشف کردند.

 شهبازبیگی با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان ۷۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: در این راست یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مراجع قضائی معرفی شد.

او در پایان با اشاره به اینکه خودروی حامل این محموله قاچاق به پارکینگ منتقل شده، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

۲۴ سارق با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شده اند

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی ایلام گفت: یگان‌های انتظامی شهرستان با اشرافیت کامل و همچنین رصد‌های پلیسی در راستای مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع جرایم چندین طرح انتظامی را با موفقیت انجام دادند.

او ادامه داد: با تشکیل چند اکیپ ویژه، ماموران توانستند در چند عملیات جداگانه ۲۴ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه از سارقان ۴۶ فقره انواع سرقت کشف شده است، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان از شهروندان خواست توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/با

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.