سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از داوران فعال بوکس کرمانشاه

مراسم تجلیل از داوران فعال بوکس کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین فشی ریاست هیات بوکس استان کرمانشاه به حساس بودن قضاوت در مسابقات بوکس اشاره کرد و گفت : با توجه به برگزاری مسابقات متعدد در سطح استان و اعزام داوران به مسابقات کشوری و قضاوت عادلانه و بدون هیچ گونه بی عدالتی از سوی آنان، جای تقدیر دارد.

او گفت : داوری کار بسیار سخت و حساسی است و یک داور با وجدان و عدالت خود باید در هر شرایطی بهترین قضاوت را انجام دهد.

رئیس هیات بوکس استان افزود: بنده بعنوان یک خدمت گذار وظیفه داشتم از داوران فعال که با تمام توان و علاقه قلبی خود در تمامی مسابقات حضور دارند، تشکر و قدردانی نمایم.

داریوش ملکی رئیس کمیته داوران هیات بوکس با بیان اینکه کادر داوری هیات یکی از منسجم‌ترین کادر داوری در کل کشور می‌باشد، گفت: داوران کرمانشاهی چه در داخل و چه خارج از کشور همیشه جزء داوران خوب و برتر بوده اند.

این پیشکسوت داوری گفت: در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد. شاهد حضور فعال داوران بودیم که از هیچ گونه کاری شانه خالی نمی‌کردند و صدرصد پای کار بودند.

رئیس کمیته داوران گفت: جای خوشحالی دارد که در تمامی مسابقات با توجه به بالا بودن سطح رقابت‌های کشوری از سوی فدراسیون از آقایان آرش عرفانی، علی توتونچی و خارج از کشور از داور ستاره دار احسان کرمی در امر قضاوت استفاده می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات متعدد بوکس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.