سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

استفاده از تمامی امکانات در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:نیروی انتظامی استان ایلام در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین از تمامی امکانات خود استفاده خواهد کرد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ گفت: پلیس با تمام قدرت و امکانات خود در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین تلاش خواهد کرد و سعی دارد بهترین خدمات را به زائران حسینی زائه دهد.

او ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی علیه السلام هستیم و فرصت بسیار کم و توقع از همه رزمندگان بسیار زیاد است، زیرا در سال‌های گذشته استان ایلام در همه زمینه‌های مراسم اربعین حسینی (ع) درخشید و امسال نیز باید این شرایط را حفظ کنیم.

یاری با بیان اینکه پلیس با تمام نیرو و امکانات در راستای حفظ حقوق شهروندی و امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی تلاش خواهد کرد ادامه داد:پلیس از ابتدا تا پایان مراسم اربعین به صورت مستمر و بدون وقفه در زمینه‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی تلاش خواهد کرد.

او در جهت هرچه باشکوه‌تر اجرا کردن مراسم اربعین اظهار کرد: در جهت تکرار کیفیت مراسم اربعین سال گذشته باید تمام دستگاه‌ها، نهاد‌ها، خیرین و موکب داران به صورت شبانه روزی برای برطرف کردن دغدغه زائران و پذیرایی از این عزیزان تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از برنامه‌های مهم پلیس پذیرایی و حفظ ارزش زائران با رعایت حقوق شهروندی است مطرح کرد: امسال نیز خودمان را برای ورود و خروج بیش از ۵ میلیون نفر آماده کرده ایم.

انتهای پیام/ ن

استفاده از تمامی امکانات پلیس در جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.