سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: بازیکنان جدیدی را جایگزین جداشده‌ها می‌کنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: چند بازیکن بعد از جدا شدن شهبازی از تیم ما رفتند، نفرات جدیدی را جایگزین جدا شده‌ها می‌کنیم.

بیان محمودی سرمربی جدید فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمرینات تیم را برای حضور قدرتمند در لیگ امسال شروع کرده ایم. قرار است ۲ بازیکن جدید از تیم ذوب آهن اصفهان خریداری کنیم که پس از قطعی شدن موضوع نام آن‌ها را در رسانه‌ها اعلام می‌کنیم. هاجر دباغی، میترا نظری، مریم رمیده و نجمه لطیفی از جمله بازیکنان فصل پیشین سپاهان هستند که این فصل نیز ما را در مسابقات لیگ برتر یاری خواهند کرد.

او تصریح کرد: به نظر می‌آید که مسابقات لیگ در فصل جدید سخت‌تر شود و رقابت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ان شاءالله شاهد فصلی متفاوت و زیبا در فوتبال بانوان خواهیم بود. یک دلیل سخت شدن مسابقات این فصل همین مسئله پخش شدن بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف است که باعث شده اکثریت تیم‌ها در یک سطح قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


شاهد جوان گرایی در فوتبال بانوان هستیم 

محمودی افزود: خوشبختانه در فوتبال بانوان مسئله جوان گرایی مورد توجه است و هر ساله شاهد حضور بازیکنان ۱۵_۱۶ و ۱۷ ساله در لیگ برتر هستیم که به خوبی حتی در ترکیب تیم‌ها خودشان را جا داده اند.

اطلاع رسانی در حوزه فوتبال بانوان نیاز به توجه بیشتری دارد

سرمربی فصل جدید فوتبال سپاهان گفت: اطلاع رسانی از فوتبال بانوان نیاز به توجه بیشتری دارد هنوز خیلی از خانم‌های کشور ما نمی‌دانند مسابقات فوتبال بانوان چه زمانی و در چه استادیوم‌هایی برگزار می‌شود. ما باید روز، ساعت و مکان این ورزشگاه‌ها را به خوبی به بانوان مان معرفی کنیم.

قرارداد‌های بانوان هنوز چنگی به دل نمی‌زند

محمودی تصریح کرد: متاسفانه هنوز مبلغ قرارداد‌ها در فوتبال بانوان پائین است و دختران ما نمی‌توانند درآمد مطلوبی از فوتبال بانوان داشته باشند. تیم سپاهان در فصل جدید هفت تا هشت بازیکن خود را با رفتن سمیه شهبازی سرمربی پیشین این تیم از دست داده و ما اکنون به فکر جایگزینی برای این بازیکنان هستیم. باتوجه به اینکه تیم را در روز‌های اخیر از باشگاه تحویل گرفتم کار سختی پیش روی ما قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ناظمی: تیم‌ها برای انصراف از لیگ فوتبال بانوان باید مکتوب درخواست کنند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.