سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای "حسن سلیمان"

مدرسه سه کلاسه روستای "حسن سلیمان" پشت تنگ‌ذهاب در شهرستان سرپل‌ذهاب که توسط خیرین بنیاد خیریه "پاپلی خلعتبری و بنیاد خیریه کودکان ایران زمین "ساخته شده به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،روح‌الله عباسیان مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت : این مدرسه با ۱۲۵مترمربع زیربنا و ۷۰۰متر محوطه‌سازی بااعتباری بیش از ۴۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : در زلزله آبان سال ۹۶، ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس دچار آسیب شد که با حمایت خیران تا کنون ۲۰۵ مدرسه در فاز اجرایی ساخت و ساز قرار گرفته و توانستیم مدارس فرسوده را نیز در قالب فرصت‌سازی از زلزله در طرح بازسازی قرار داده و آن‌ها را نوسازی کنیم.

مرزبان نظری افزود: کمبود سرانه فضای آموزشی در بازسازی برطرف شده و سرانه فضای آموزشی استان نسبت به روز‌های قبل از زلزله حدود هفت دهم مترمربع افزایش داشته است.

او افزود: امروز با حمایت خیران ۸۰۰ کلاس درس با بیش از ۱۲۰میلیارد تومان کمک خیران و ۹۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی در حال ساخت است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: کشور‌هایی که امروز در حال توسعه بوده و پله‌های ترقی و پیشرفت را می‌پیمایند به طور قطع حاصل آموزش مفید و تربیت صحیح افراد آن جامعه در کلاس‌های درس می‌باشد.

حسن پیرکرمی افزود: برنامه‌ریزی مناسب خیران و دولت باعث فرصت‌سازی از تهدید زلزله در شهرستان شد و بسیاری از مدارس فرسوده که در زلزله آسیب ندیده بود نیز نوسازی شد.

 

 

انتهای پیام/د

مدرسه سه کلاسه روستای "حسن سلیمان" افتتاح شد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.