سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۸ صندوق اعتبار خرد زنان روستایی و عشایری در آباده

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت: ۸ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در این شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید یعقوبی مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده بیان کرد: مزایای ایجاد صندوق در این شهرستان زمینه‌ای مناسب برای مشارکت جمعی، ارتقاء توانمند سازی زنان روستایی، مهارت‌های فردی و اجتماعی از طریق برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی، افزایش درآمد خانوار‌های کم درآمد از طریق پرداخت وام‌های کوچک برای انجام فعالیت‌های در آمد زا است.

او، بیان کرد: هدف نهایی این صندوق‌ها مشارکت در پس‌انداز، ایجاد شرایط کسب و کار و خوداشتغالی زنان در روستاها، تامین شرایط ضمانت جمعی در زمان دریافت تسهیلات برای طرح‌های خوداشتغالی زنان روستایی است.

یعقوبی افزود: در حال حاضر اقدامات موثری در زمینه آموزش برای توانمند سازی و بازاریابی فروش محصولات اعضای این صندوق‌ها، انجام شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده با اشاره به هدایت اعتبارات و منابع مالی صندوق‌های خرد زنان روستایی به سمت ایجاد شغل و کسب درآمد ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال ۴۵۸ نفر برای اعضای این صندوق‌ها آموزش‌های مهارتی و کسب و کار ارائه شده است.

او، تصریح کرد: از جمله کار‌ها و فعالیت‌های درآمد زا اعضاء صندوق اعتبارات خرد این شهرستان کشت و کار گیاهان آپارتمانی وتراریوم، ترشیجات وتهیه رب ومربا، کشت زعفران، تزئینات منزل و چهل تکه دوزی و منبت است.

انتهای پیام/ت

فعالیت صندوق اعتبار خرد زنان روستایی و عشایری در آباده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.