سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ابتکار؛

سند پیشنهادی ارتقاء وضعیت زنان وخانواده یزدی تصویب شد

سند پیشنهادی ارتقا وضعیت زنان وخانواده یزدی با ١٢ رای موافق در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سند پیشنهادی ارتقا وضعیت زنان وخانواده یزدی با ١٢ رای موافق در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد تصویب شد.

سند ارتقا وضعیت زنان وخانواده یزدی با حضور ابتکار، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد، با ١٢ رای موافق، چهار رای ممتنع و دو رای مخالف در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان، تصویب شد.

اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان‌ها به منظور احقاق حقوق همه مردم، تحقق عدالت جنسی، توجه مسئولانه به پایداری محیط زیست و توسعه ظرفیت‌های ملی بر اساس اسناد، تکلیف دستگاه‌ها می‌باشد.

نژادی افزود: چهاردهمین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده با محوریت عدالت جنسی و استفاده بانوان در دستگاه‌های مدیریتی پس از یک سال برنامه ریزی به تصویب رسید.

نژادی در ادامه به حضور موثر بانوان در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: تقویت و بکار گیری این نهاد ( زنان ) در جامعه، می‌تواند اعتلای خانواده را تضمین کند.

طالبی استاندار یزد نیز در این جلسه بابیان اینکه زنان در جامعه واستان از اهمیت ونقش بالایی برخورد دارند افزود: خوشبختانه در چند ماه گذشته شاهد حضور بخشدار زن و معاون استانداری زن در استان یزد بودیم که همین امر یک جهش خیلی خوب برای مدیریت زنان در استان بود.

انتهای پیام/ غ

سند پیشنهادی ارتقاء وضعیت زنان وخانواده یزدی تصویب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.