سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه برتر بافق در پخش زنده عزاداری محرم

مدیرکل صداوسیما یزد گفت: بافق در بین شهرستان‌های استان یزد رتبه نخست را از لحاظ پخش زنده عزاداری مردم در ایام محرم به خود اختصاص داد.

 امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صداوسیما استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با بیان اینکه در سال جاری پخش زنده ایام محرم در شهرستان‌های بافق، مهریز، ابرکوه، میبد، اشکذر، تفت و یزد از شبکه استانی و ملی بر روی انتن رفت گفت: بافق از لحاظ کمی بیشترین پخش زنده عزداری را از شبکه یزد داشته است.

او یکی از برنامه‌های باشکوه بافق را نمازظهر عاشورا بیان کرد و افزود:اگر در سال‌های اتی هماهنگی‌های لازم با صداوسیما زودترصورت بگیرد امکان پخش زنده نمازظهر عاشورای بافق از شبکه ملی فراهم می‌شود.

مدیرکل صداوسیما استان یزد بر تجمع عاشورایی و پرشکوه هیات‌های عزاداری شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر این مهم محقق شود ظرفیت پخش زنده ملی و استانی عزاداری مردم بافق در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش می‌یابد.

پهلوانیان به ظرفیت‌های بالای تیم دفتر خبر بافق اشاره کرد و ادامه داد:تیم دفتر خبری بافق هم از جهت تلاش و مدیریت و هم از جهت امکانات و هنرمندی در رده بالایی قرار دارد و زحمات و تلاش‌های این تیم سبب شناسایی ظرفیت‌های بافق شده است.

او ضمن تشکر از فرماندار بافق و مسئولان شهرستان برای تعامل بالا با صداوسیما تصریح کرد: باید تقویمی برای مراسمات بافق در طول سال تهیه شود تا در صورت امکان بر روی انتن شبکه برود.

انتهای پیام/ص

بافق رتبه اول را در پخش زنده عزاداری محرم کسب کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.