سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از ۷۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در محمودآباد

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۷۰ برنامه متنوع در این هفته در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در نشست خبری  به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به شعار‌های هر روزه این هفته ،گفت: هر یک از روز‌های هفته دفاع مقدس به یک شعاری نام گذاری شده و برای هر روز برنامه‌های متنوعی را در شهرستان برای اجرا داریم که یکی از برنامه‌ها پیاده‌روی خانوادگی برای همه مردم و بسیجیان است.

او با اشاره به برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس در محمودآباد افزود: در آخرین روز این هفته همایش تجلیل از تمامی رزمندگان شهرستان اعم از پاسدار، انتظامی، ارتشی، جهادگر و بسیجی را در مصلی شهرستان داریم.

او به با اشاره به سخنان امام (ره) در رابطه با رمز پیروزی رزمندگان گفت: رمز پیروزی رزمندگان به فرموده امام (ره) ولایت‌مداری بوده است، زیرا ما جنگ را آغاز نکردیم بلکه در جنگ از انقلاب و خاک خود دفاع کردیم که باید این فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی را به جوانان انتقال دهیم.

ابراهیم نژاد افزود: وحدت و همدلی دومین رمز رزمندگان بوده که سبب پیروزی شد و امروز هم باید مردم و مسئولان همدل باشند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کرده و پیروز شویم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد در پایان گفت: در هفته دفاع مقدس باید بحث  وحدت را در جامعه نهادینه کنیم، چون در وصیت نامه شهدا تاکید شده بود که ولایت را تنها نگذارید و حجاب را حفظ کنید تا اسلام و انقلاب زنده بماند و باید شعار ما پیروز هستیم را در جامعه نهادینه کنیم و با دست مقام معظم رهبری پرچم را به امام عصر (عج) برسانیم.
انتهای پیام/س
 

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محمود آباد

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.