سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان؛

کسب رتبه نخست دادسراهای هرمزگان در شاخص نرخ رسیدگی به پرونده های قضایی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کسب رتبه نخست دادسراهای عمومی و انقلاب استان در شاخص نرخ رسیدگی به پرونده های قضایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:با توجه به آمار ارائه شده از سوی معاونت راهبردی قوه قضائیه ، دادسراهای استان هرمزگان رتبه نخست کشوری را در شاخص نرخ رسیدگی به پرونده های قضایی کسب کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از شعب مختلف دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با مسئولین این مجتمع قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید  رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جمع مسئولین و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس بر لزوم پرهیز از اطاله دادرسی و توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی های قضایی و اجرای احکام تأکید کرد.

او  اصلی ترین هدف از اجرای طرح تعالی سازمانی در قوه قضاییه را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و از گشاده رویی، پاسخگویی سریع، پیگیری مطالبه های مراجعان، سعه صدر و صبور بودن در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر در جهت جلب رضایتمندی مردم نام برد.

علی صالحی  در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بازدید منظم و مستمر قضات از بازداشتگاه ها و زندان ها تأکید کرد و  گفت:حضور قضات در جمع مددجویان، علاوه بر رسیدگی سریع تر به مشکلات و پرونده ها، سبب کاهش فشارهای روحی و روانی زندانیان نیز می شود.

انتهای پیام/ف

بازدید رئیس کل دادگستری  هرمزگان از شعب مختلف دادسرای عمومی و انقلاب

برچسب ها: دادگستری ، دادسراها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.