سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه دراستان درهمایش سران طوایف؛

مامور به ایجاد صلح و وحدت هستیم

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت:ما مامور به ایجاد وحدت وصلح هستیم واز تفرقه نهی شده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان در سومین گردهم آیی سران طوایف جنوب و شرق کرمان گفت: خدای متعال می‌فرماید اگر بعضی از امور  ومسائل در مناسبات اجتماعی رعایت نشود  به برخی از اختلافات درگیرتان می کنم .

او افزود:قبل از اسلام اگر کسی کشته می شد طایفه مقابل هم یک نفر را می کشتند که اسلام خط بطلانی بر همه این موارد کشید.

علیدادی سلیمانی بیان کرد:بخشی از زکات صرف وحدت میشود وخدمت به مردم خیلی مهم و اساسی است که در متون روایی مانیز بر آن تاکید شده است.

امام جمعه کرمان افزود: اگر کسی قدمی برای خدمت به مردم و رفع اختلاف بردارد برای ان قدم ثوابی به اندازه قدمی است که در صفا و مروه برمی دارید.

او بیان داشت:ایجاد وحدت و صلح این از مهم‌ترین دستوراتی است که به آن ماموریم و نقطه مخالف آن را که تفرقه و اختلاف است که کاملا با آن مخالف هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  با اشاره به اینکه برگزاری این همایش باعث پیشرفت وآبادانی می شود،افزود:وحدت، خدمت و امنیت سه بحث بسیار مهم است که همگان باید آن را رعایت کنند.

 کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در همایش امنیت پایدار در جنوب گفت: هر جا کار را به مردم سپردیم توفیق حاصل پیدا کردیم امروز سران طوایف و علما جمع شده اند بارقه امیدی است.

او بیان داشت:در کنار ایجاد امنیت به اقتصاد و اشتغال مردم توجه بیشتری کنیم که شاهد توسعه اقتصاد منطقه باشیم.

سردار ناظری فرمانده انتظامی استان هم در این همایش گفت:امنیت ملی در گرو وحدت ملی است کشورما توانسته در گستردگی مرز‌ها توانسته امنیت را در میان مردم حفظ کند

او افزود:دشمن تلاش دارد که بین مردم و طوایف اختلاف ایجاد کند، اما نقش سران طوایف بسیار موثر بوده که نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نقشه‌های شوم دشمن را با کلام و راهنمایی خود و نقش ارزشمندی که داری جوانان را کنترل کنید وسران طوایف در حوزه امنیت نقش بیار مهم و ارزشمندی داشته و دارند.

او تصریح کرد:وجود سران طوایف همراه وهمدل در جنوب وشرق کرمان یک نعمت الهی است و این نعمت کمک کرده که شاهد امنیت بسیار خوبی در سطح جامعه باشیم.

سومین گردهم آیی سران طوایف جنوب و شرق کرمان در عنبر آباد در حال برگزاریست.
انتهای پیام/ح

مامور به صلح و وحدت هستیم

برچسب ها: همایش ، طوایف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.