سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

بیش از ۳۱ هزار کلاس اولی گیلان منتظر بازگشایی مدارس هستند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۱ هزار دانش آموز کلاس اولی مهر امسال راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: همزمان با جشن شکوفه ها، ۳۱ هزار و ۷۵۹ هزار دانش آموز کلاس اولی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

او با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی، افزود: جشن شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان پایه اول روز یکشنبه ۳۱ شهریور در ۲ هزار و ۱۲۱ واحد آموزشی سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: هزار و ۲۶۰ آموزگار الفبای خواندن و نوشتن را به این دانش آموزان یاد می‌دهند.

نادر جهان آرای افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در قالب ستاد پروژه مهر تاکنون ۱۹۰ هزار و ۲۰۲ دانش آموز گیلانی در مقطع ابتدایی ثبت نام کرده اند که ۳۱ هزار و ۷۵۹ نفر در پایه اول ابتدایی سال تحصیلی را در یک هزار و ۲۶۰ کلاس درس آغاز می‌کنند.

او با اشاره به اهمیت و حساسیت نقش دوره پیش دبستانی در موفقیت تحصیلی آینده دانش آموزان، گفت: جشن غنچه‌ها نیز امسال با حضور حدود ۲۵۰۰۰ نوآموز پیش دبستانی در ۲۰۰۰ کلاس پیش دبستانی روز ۳۱ شهریور ماه در سراسر استان برگزارمی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تقارن ایام محرم با بازگشایی مدارس و جشن غنچه‌ها و شکوفه ها، گفت: همه برنامه‌ها با رویکرد آموزشی و پرورشی متناسب باارزش‌ها و فرهنگ ملی - محلی و احترام به شعائر ماه محرم پیش بینی و اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام / ق

 

ورودبیش از ۳۱ هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان به  مدرسه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.