سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶ میلیارد تومان دستگاه‌های بیت کوین قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط دستگاه‌های بیت کوین قاچاق به ارزش ۶میلیارد تومان طی امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،   حسین بهمنی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز گفت: برخی افراد استان مبادرت به قاچاق دستگاه بیت کوین می‌کنند که طی امسال ۶میلیارد تومان دستگاه بیت کوین قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.
 
او با بیان اینکه ارزش هر دستگاه تقریبا ۳۵میلیون تومان است، اظهارکرد: ورود این دستگاه‌ها ممنوع نیست، اما باید مجوز فعالیت از سازمان صنعت، معدن و تجارت بگیرند و پس از طی فرآینده قانونی و اخذ مجوز از سازمان صمت بعنوان کالای قاچاق مشروط محسوب می‌شوند و می‌توانند فعالیت کنند.
 
دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی ۵ماهه امسال ۲۶۳میلیارد ریال ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا و ارز استان بوده که نسبت به مدت مشابه شال قبل با ۱۲۴میلیارد ریال افزایش ۱۱۲ درصدی نشان می‌دهد.
 
بهمنی اضافه کرد: ۸۲۷فقره پرونده قاچاق طی این مدت در استان تشکیل شده است در مدت مشابه سال قبل ۸۴۷فقره پرونده بود.
 
او ادامه داد: تعداد متهمان دستگیر شده مرد و زن قاچاقچی در استان را ۹۰۸نفر بوده است این امار در مدت مشابه سال قبل ۱۰۰۱ نفر بود.
 
دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی ۵ماهه امسال ۲۸۳ خودرو حامل کالای قاچاق در استان توقیف شده که این این آمار در سال گذشته ۳۲۵دستگاه خودرو بوده است.
 
بهمنی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان پایلوت برای پلاک گذاری تراکتور‌ها و کمباین‌هاست، بیان کرد: پس از پلاک گذاری بر این ساسا سوخت به تراکتور‌ها و کمباین‌ها داده می‌شود که ۲۱۰۰دستگاه تراکتور و ۵۰دستگاه کمباین در استان شناسایی شده است.
 
او اظهارکرد: در سال گذشته ۲۳۱دستگاه تراکتور و دو دستگاه کمباین در استان پلاک گذاری شده است و همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۱دستگاه تراکتور پلاک گذاری شده اند.
انتهای پیام/غ

پلاک گزاری تراکتور ها و کمباین ها

برچسب ها: قاچاق ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.