سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بردسیر رتبه دوم اشتغال را در استان کرمان کسب کرد

فرماندار بردسیر گفت: با توجه به آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، شهرستان بردسیر رتبه دوم ایجاد اشتغال را در سطح استان کرمان کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نجف پور فرماندار بردسیر در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با اشاره به تحقق ۱۱۷ درصدی اشتغال گفت: ایجاد اشتغال شهرستان بردسیر در سال جاری ۸۳۱ نفر بوده است که تاکنون ۹۶۶ نفر در سامانه رصد اشتغال که توسط سازمان تامین اجتماعی راستی‌آزمایی می‌شود ثبت شده است.

او با اشاره به لزوم پیشرفت درصد تعهد ایجاد اشتغال افزود: ۳۰۰ فقره تسهیلات مشاغل خرد خانگی نیز از محل کانون‌های اجتماعی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی و با مشارکت معین اقتصادی و بانک رسالت داده شده است.

در ادامه کریم زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسیر از اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان طی دو مرحله و بمدت ۲ سال در این شهرستان خبرداد.

او افزود: در این طرح ضمن دریافت حقوق پس از پشت سر گذاشتن اموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای با توجه به نیاز پروژه‌های کارفرما بصورت دائم اشتغال پیدا می‌کنند و تا کنون با اجرای این طرح ۵۱ نفر بصورت دائم شاغل شده اند.

انتهای پیام/س

بردسیر رتبه دوم ایجاد اشتغال در استان کرمان را کسب کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
...
۱۶:۰۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
بردسیر چطور تونسته رتبه دوم اشتغال باشه