سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد;

تاثیرمناسب مرکز مشاوره پلیس ایلام در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مرکز مشاوره و مددکاری پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان ایلام نقش به سزایی داشته است.

سرهنگ یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : از آنجا که وظیفه پلیس پیش از اینکه یک مقابله کننده باشد، یک سازمان یاری دهنده است، مرکز مشاوره معاونت اجتماعی استان ایلام نیز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش داشته و سبب کاهش پرونده‌های قضایی در سطح استان شده است.

او ادامه داد: مصالحه بیش از ۷۲ درصدی پرونده‌ها توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی قبل از ورود به چرخه قضائی یک کار ارزشمند است که در مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی استان ایلام به انجام رسیده است.

یاسمی اظهار کرد: مراکز مشاوره و مددکاری در ناجا بستر ساز کمک به آسیب دیدگان اجتماعی است که اغلب تحت عنوان اختلافات خانوادگی به کلانتری مراجعه می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام بیان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی به شهروندان و ارتقاء بهداشت روانی جامعه می‌تواند به کاهش آسیب‌های روانی یا اجتماعی و در نهایت کاهش جرم منجر شود.

انتهای پیام/ ن

کاهش جرم در ایلام از طریق آموزش مهارت‌های زندگی به شهروندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.