سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای اشتغال مددجویان بوشهری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و استارت‌آپ‌ها در مسیر توانمندسازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم ملیت در نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های زیرمجموعه مرکز رشد علم و فناوری شهرستان کنگان بیان کرد: مطابق با بند دوم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد به ایجاد اشتغال از طرح‌های دانش‌بنیان تاکید شده است.

او افزود: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و استارت‌آپ‌ها جهت توانمندسازی مددجویان از سیاست‌های امداد امسال است و در این خصوص حمایت‌های ویژه‌ای صورت می‌پذیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: تحقق این موضوع مستلزم شناسایی و غربال‌گری مددجویان، ارائه برنامه‌های آموزشی ویژه و اتصال مددجویان به شرکت‌های زیرمجموعه پارک‌های علم و فناوری است.

ملیت با تشریح روش‌های همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد: استفاده از بسته‌های تشویقی (تسهیلات کارفرمایی و پرداخت حق‌بیمه سهم کارفرما) و همچنین استفاده از محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های به عنوان ابزار و تجهیزات طرح‌های مددجویان استفاده خواهد شد.

او ادامه داد: استفاده از مددجویان به عنوان کارآموز و نیروی کار جهت ارائه آموزش‌های ویژه با همکاری این شرکت‌ها نیز از دیگر زمینه‌های همکاری کمیته امداد با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

در پایان این نشست جعفری مدیر مرکز رشد علم و فناوری کنگان ضمن تشریح وضعیت شرکت‌های مستقر در این مرکز، آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعلام کرد.

انتهای پیام/م

استارت‌آپ‌ها در مسیر توانمندسازی اقتصادی مددجویان کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.