سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی مطرح کرد؛

بانک‌ها برای مخالفت با پروژه‌ها بی دلیل سنگ اندازی نکنند

استاندار تهران گفت: بانک‌ها باید برای مخالفت با هر پروژه‌ و طرحی دلیل کافی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اظهار کرد: هم اکنون در شرایط بسیار سختی قرار داریم و از زمان انقلاب تاکنون از هجمه‌های اقتصادی بی امان نبودیم و این موضوع می‌تواند یک فرصت استثنایی برای ما باشد.

او افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد، رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی در سال‌های اخیر باید فرصت را غنیمت شماریم تا از خام فروشی و نفت فروشی نجات پیدا کنیم و این یک شرایط ویژه برای کشور ما محسوب می‌شود.

استاندار تهران گفت:در وضعیت اقتصادی فعلی باید به تولید کنندگان کمک کرد، چراکه رونق اقتصادی نکته کلیدی هر کشور برای پیشرفت و توسعه است.

محسنی بندپی بیان کرد: اگر اقتصاد یک کشور رونق یابد، بانک‌ها نیز رونق بیشتری خواهند یافت.

او افزود: بانک‌ها باید برای مخالفت با هر پروژه‌ و طرحی دلیل کافی داشته باشند و هدف از تشکیل این جلسات کمک کردن به سرمایه‌گذاران است.

استاندار تهران گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بانک‌ها، سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان سه عامل کند کننده طرح‌ها و پروژه‌ها هستند.

محسنی بندپی تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید و حمایت از واحد‌های تولیدی موجب تسریع در رونق اقتصادی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف طرح‌های معرفی شده در حوزه اقتصاد مقاومتی به بانک‌ها ظرف ۱۰ روز


او افزود: ۶۰ درصد واحدهای تولیدی استان تهران فعال هستند و می‌توانیم با ایجاد تسهیلات این امکان را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

استاندار تهران ادامه داد: برای تبدیل واحد‌های تولیدی به ۱۰۰ درصد نیازمند مساعدت و همراهی بانک‌ها هستیم.

محسنی بندپی گفت: برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات سلیقه‌ای عمل می‌کنند که یکی از ایرادات ما در سیستم اداری موضوع سلیقه‌ای عمل کردن آن هاست.

استاندار تهران گفت: در استان تهران حدود ۱۲۷ طرح برای سرمایه در گردش برای بازسازی و نوسازی داشتیم که تنها بانک آینده ۶۰ درصد از تسهیلات خود را پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

تأکید استاندار تهران بر حمایت از کارگاه‌های تولیدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.