اعضای شورای شهر تهران با بیشترین آرا لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران را تصویب کردند.

پاینده///تصویب کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران و قرائت گزارش مشترک کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی- سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و شهرداری و معماری در دستور کار یکصد و شصت و ششمین جلسه این شورا قرار گرفت.

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران اظهار کرد: برای بررسی این موضوع دو نشست جمعی کمیسیون و سه جلسه کمیته‌ای برگزار شد و تلاش بر این بود تا شرایط تبلیغات برای صاحبان کالا و خدمات فراهم شود.


بیشتر بخوانید: ‌آخرین جزئیات برنامه‌های ترافیکی مدیریت شهری از زبان پورسیدآقایی 


عضو شورای شهر تهران افزود: ما به رونق تولید و کمک به تولیدی‌ها برای استفاده از تبلیغات محیطی به شکل محیطی و میدانی در سطح شهر تهران تأکید داریم و در این باره نظرات شهرداری و کارشناسان را نیز اخذ کردیم، زیرا اعتقاد داریم تبلیغات در حوزه درآمدی به نوعی درآمد پایدار به شمار می‌آید و ما نیز از شما می‌خواهیم که برای کمک به این لایحه رأی دهید.

پس از اظهارنظر رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران این لایحه بدون هیچ گونه مخالفی در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای شورای شهر تهران با بیشترین آرا (۲۰ رأی موافق از ۲۰ عضو حاضر)‌کلیات لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران را تصویب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار