سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقسیم ۳۲ هزار کالا و محصول آموزشی، ورزشی و بهداشتی در مناطق خراسان رضوی

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ۳۲ هزار قلم کالا و محصول آموزشی، ورزشی و بهداشتی در میان ۴۸ منطقه خراسان رضوی تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جریان حرکت کاروان مهر با نشاط در جمع خبرنگاران، گفت: این اقلام که شامل ۳۲ هزار قلم کالا و محصول آموزشی، ورزشی و بهداشتی بوده و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در میان ۴۸ منطقه استان تقسیم می‌شود که سهم هر منطقه متناسب با نیازش بوده و بیشتر آن‌ها به مناطق محروم، مرزی، روستایی و حاشیه شهر ارسال می‌شود.

او افزود: ارزش ریالی این اقلام که در قالب بیش ۵۰ خودروی سبک و سنگین ارسال می‌شود بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در رابطه نوع اقلام ۳۲ هزار قلم ارسالی، گفت: این اقلام شامل انواع توپ‌ها، میز پینگ‌پنگ، میله بارفیکس، جعبه انعتاف، میله والیبال، تور‌های والیبال، هندبال، فوتسال و بدمینتون، توپ‌ها و راکت‌های تنیس روی میز و بدمینتون و انواع بسته‌های آموزشی و بهداشتی بوده است.

خدابنده بیان کرد: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تعداد یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در ۵۲ هزار کلاس درس ۹ هزار مدرسه استان به تحصیل می‌پردازند و تعداد ۹۰ هزار معلم هم در امر تدریس مشغول خواهند بود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان در سال تحصیلی جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.