مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۴ هزار راننده خانم به دختران دانش آموز سرویس دهی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: امسال علاوه بر برچسب و کارت ویژه رانندگان سرویس‌های مدارس باید تابلو سرویس مدرسه و پرچم رعایت احتیاط را بر روی خودرو‌ها نصب کنند.

او ادامه داد: سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۴ هزار راننده خانم به دختران دانش آموز سرویس دهی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم در کمیسیون ماده ۱۸ با حضور مدیران تاکسیرانی، آموزش و پرورش، پلیس راهور و شرکت‌های سرویس دهی مدارس انجام و تاکنون ۷ هزار خودرو متقاضی در ۵۹ شرکت تائید صلاحیت شده ثبت نام کرده اند.

محبی افزود: در مرحله نهایی مشخصات رانندگان و خودرو‌های متقاضی باید در سامانه کشوری سپند ثبت شود که برای این کار سامانه سپند از دو روز قبل فعال شده است.

او با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ خودرو و ون جابجایی حدود ۸۰ هزار دانش آموز دختر و پسر را به عهده داشته باشند، تصریح کرد: پارسال بیش از ۶۵ هزار دانش آموز ۸۸۰ مدرسه شامل حدود ۳۹ هزار دانش آموز دختر و ۲۶ هزار دانش آموز پسر توسط سرویس مدارس جابه جا شده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین سال تحصیلی قبل حدود ۴ هزار راننده خانم به دختران دانش آموز سرویس دهی کرده اند که امسال نیز رانندگان سرویس مدارس دانش آموزان دختر خواهند بود.

محبی  افزود: گشت‌های مشترک بازرسی تاکسیرانی، آموزش و پرورش، پلیس راهور و شرکت‌های سرویس دهنده بر عملکرد رانندگان سرویس‌های مدارس نظارت کامل داشته و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی تاکسیرانی، آموزش و پرورش، پلیس راهور و شرکت‌های سرویس دهنده بر عملکرد رانندگان سرویس‌های مدارس نظارت کامل داشته و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام//ج.ر
 

امسال بیش از ۴ هزار راننده خانم به دختران دانش آموز سرویس دهی خواهند کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.