سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش رسانه ملی در تبیین چهلمین سال انقلاب به یاد ماندنی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: نقش بی بدیل رسانه ملی در تبیین و اطلاع رسانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی و به یاد ماندنی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نصرت اله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: رسانه ملی با محوریت معاونت امور استان‌ها با برنامه ریزی از دو سال قبل از چهل سالگی انقلاب اسلامی، به خوبی توانست دستاورد‌های انقلاب اسلامی را با افتخار به گذشته و امید به آینده تبیین و اطلاع رسانی کند و در این زمینه نقشی بی بدیل، ستودنی و به یاد ماندنی از خود به جا گذاشت.

او افزود: در این میان، شبکه‌های استانی در به تصویر کشیدن حضور افتخارآمیز و غرور آفرین مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن  بی‌نظیر چهل سالگی انقلاب اسلامی و ناامید کردن دشمنان داخلی و خارجی نقش موثری داشتند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همچنین بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته رسانه و فضای مجازی با محوریت صدا و سیمای مرکز بوشهر در بین کمیته‌های ۲۵ گانه رتبه اول را به دست آورد و این موفقیت زمینه درخشش و افتخار کل استان را نیز فراهم کرد.

صدا و سیمای مرکز بوشهر در چهل سالگی انقلاب اسلامی با تولید و پخش ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر، فضای مجازی، شعر و موسیقی و پژوهش در گستره استانی، ملی و فراملی وکسب مقام اول و عنوان بهترین برنامه تلو. یزیونی مراکز استان‌ها و تولید مستند فاخر دریای خدمت، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته را منعکس کرد.

انتهای پیام/ک

نقش رسانه ملی در تبیین چهلمین سال انقلاب ستودنی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.